Ce am înţeles....

          Rata de participare la un astfel de eveniment este de 43%. Nu mulţi dintre voi au avut placerea sa ia parte la o deschidere de restaurant, dar nu e nici o problema, pentru asta suntem noi aici, să vă ajutăm să schimbaţi asta.
      Tinerii respondenţi preferă restaurantele cu specific romănesc, nu sunt dispuşi sa aştepte prea mult pentru a servi masa, iar când vine vorba de calitate aceştia nu fac rabat chiar dacă acest lucru costă.
         În ceea ce priveşte motivaţia alegerii restaurantului primeaza calitatea serviciilor oferite si notorietatea restaurantului. Cât despre preţurile piperate, marea majoritate a fost de acord că acestea reflectă calitatea produselor şi a serviciilor.
        Mai bine de jumătate dintre cei chestionaţi virtual merg cel mult de 3 ori pe lună la restaurant, o treime dintre aceştia vizitează aceste locaţii în cel puţin 4 ocazii şi cel mult de 6 ori, iar restul de 13% ajung sa servească prânzul sau cina de 9 ori pe lună.